Με ιδιαίτερη επιτυχία και έντονο ενθουσιασμό ολοκληρώθηκε η φετινή σχολική χρονιά στο σχολείο μας, μέσα από μια σειρά αθλητικών εκδηλώσεων που διοργάνωσαν οι εκπαιδευτικοί Φυσικής Αγωγής κα Σ. Λαλάγκα & κ. Π. Θεοδοσίου. Οι δράσεις αυτές αποτέλεσαν μια όμορφη ευκαιρία για όλους, μαθητές και εκπαιδευτικούς να συμμετάσχουν, να συνεργαστούν, να παρακολουθήσουν και να απολαύσουν τη χαρά της κίνησης και του παιχνιδιού.

Μικροί και μεγάλοι μαθητές έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό στα ομαδικά αθλήματα που διοργανώθηκαν. Το κλίμα ήταν γιορτινό, γεμάτο χαμόγελα, ενθάρρυνση και ευγενή άμιλλα, αναδεικνύοντας τις αξίες του αθλητισμού και της ομαδικότητας.

Οι αθλητικές εκδηλώσεις δεν είχαν ανταγωνιστικό χαρακτήρα, αλλά στόχο τη χαρά της συμμετοχής, τη βελτίωση της φυσικής κατάστασης και την ενίσχυση των σχέσεων μεταξύ των μαθητών. Μέσα από το παιχνίδι και τη συνεργασία, οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να εκφραστούν, να εκτονωθούν δημιουργικά και να κλείσουν τη χρονιά με όμορφες αναμνήσεις.

Αξίζει να σημειωθεί ότι εκτός από τους συμμετέχοντες στα αθλήματα, πολλές μαθήτριες & μαθητές ανέλαβαν ρόλο αντίστοιχα  γραμματείας και διαιτησίας.

Η σχολική κοινότητα ευχαριστεί θερμά τους εκπαιδευτικούς Φυσικής Αγωγής για την άψογη οργάνωση και την αφοσίωσή τους, καθώς και όλους όσοι συμμετείχαν και συνέβαλαν στη δημιουργία αυτής της ξεχωριστής ημέρας.

Ανανεώνουμε το ραντεβού μας για την επόμενη σχολική χρονιά, με υγεία, δημιουργικότητα και ακόμη περισσότερες δράσεις!